Friday, December 28, 2012

adaptasi novel anis ayuni BAYANGAN RINDU

adaptasi novel anis ayuni BAYANGAN RINDU

sejak aku tahu novel bayangan rindu-anis ayuni ni bakal diadaptasi ke telefilem, aku memang teruja sangat2 sebab ini novel anis ayuni yang aku suka juga selain novel kau kekasihku. mula2 dulu aku harap farid kamil yang dapat jadi kiew@umar aisy sbb wajah ada iras2 cina la sikit kan...kulit farid pun putih. but lama2 aku boring pula dgn farid so aku terbayang, biar aqasha jak jadi kiew. kira sesuai sangat la sbb ciri2 kiew memang ada pada aqasha. lagi pun aqasha memang nampak sweet kalau bawa watak romantik2 ni.

tp tadi masa buka twitter, tertengok la pula twitter zain (ruffedge)...tentang bayangan rindu telefilem untuk astro. wah! tak sangka penggambaran dah dibuat pun. paling aku terkejut, beto jadi umar aisy dan nad zainal jadi iddya. aduiii...frust betul. kenapa la watak hero2 macho boleh diberi pada beto? dan nad zainal pula dapat jadi iddya? bagi aku memanglah kalau dari segi bakat kedua2nya sangat2 'terbaik dan superb. tp kalau dari segi rupa.........opss, bukan beto tak hensem, cute apa dia ni klu senyum. nad pun lawa juga cuma klu la boleh, aku mau pelakon yg lebih hensem dan lawa gitu...tu sbb aku pilih aqasha dan fazura ke, nur fathia ke..neelofa ke...err ayu raudha pun ok juga.

sayangnya harapan hanya tinggal harapan. tak apalah, mungkin takde rezeki nak tengok aqasha jadi hero untuk adaptasi novel lagi. beto pun beto la...janji bukan nazim othman! apa2 pun harap2 la telemovie bayangan rindu ni best macam novelnya. kalau ceritanya lari sikit dr novel pun tak kisahlah..janji memuaskan. gambar kat bawah ni aku ambik dr instagram nad zainal. nak baca sinopsis penuh novel bayangan rindu klik SINI ok.

adaptasi novel anis ayuni BAYANGAN RINDU

                                             adaptasi novel anis ayuni BAYANGAN RINDU



No comments: