Monday, September 28, 2015

Blog Tak Update


بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم / Bismillahirrahmanirrahim‎.

Assalamualaikum? Hallo, blog?

Lamanya saya tak update blog ni. Pemalaslah sangat2. Lepas raya puasa hari tu terus malas nak update lagi. Nak jalan2 gi blog orang pun malas. Lagipun line selalu tak bagus. Slow tahap siput plus kura2! Jadi mood nak upadete blog pun takde!

Kebetulan juga, saya tak ada beli novel. Novel RATU BULAN dengan WAWA TAUFIK tu sampai sekarang saya belum baca lagi. Hehe...teruk kan? Jadi saya malaslah nak beli novel lagi. Lagipun bajet utk novel pun agak kurang.

Tapi saya ada order novel baru Hani Fazuha. Combo sepetember dari Idea Kreatif. Awal october baru sampai buku tu. Tak sabar nak bulan october. Nanti lepas baca, saya buat review.

K, bye.

No comments: