Wednesday, February 1, 2012

aku, dia & fb

gambar sumber : google


fb memang banyak bagi kesan pada penggunannya...sebelum ni ada cinta muka buku dari najwa latif. sekarang ni pula ada telemovie aku,dia & fb...hebat, hebat. pelakon pun nampak boleh tahan semuanya. cuma......aku tak suka fauziah ghous! patut watak dia tu bagi pelakon yang cantik la macam lisa surihani ke...neelofa ke...intan ladyana ke...baru mantap!

ini cerita yang main malam nanti di tv9. entah jalan ceritanya macam mana. tapi mesti berkaitan dengan fb kan. dari promo di tv9 yang aku nampak semalam, ada 2 perempuan yang cuba menguji suami masing2 dengan chat di fb. lebih kurang macam tu la...apa2 pun tengok je la malam ni cerita aku, dia & fb

4 comments:

Mine and Me said...

lucu iklannya... hihihi

btw, kamu kenapa nggak suka fauziah ghous?

apix said...

he3 .. best citer dia ..

aik .. apsal dengan fauziah gous .? hehe dia memang x cantik ..

bz the witch said...

memang lucu pun..

aku boring la tgok fauziah ghous tu, rambut dia
asyik mcm tu je...

bz the witch said...

memang dia cantik pun cuma aku je yg xbrapa
nak minat dia