Thursday, August 7, 2014

Novel Saranghaeyo Arumi ~ Rose Harissa

Novel Saranghaeyo Arumi ~ Rose Harissa

Ini novel remaja...tapi sebab aku peminat Rose Harissa aku beli juga novel Saranghaeyo Arumi ni. Orang kata novel Saranghaeyo Arumi ~ Rose Harissa ni best. Aku dah baca sikit...baru beberapa muka surat. Ramai yang kata nak tunggu sambungan buku ni. Tapi baru2 ni aku ada terbaca di fp Rose Harissa, katanya novel ni takkan disambung sebab masa dia buat cerita ni malaysia demam kpop. Sekarang kalau buat novel macam ni, tak berapa nak laku katanya. sayanglah juga tak disambungkan. Aku tak kisah sangatlah sebab tak berapa ikut novel2 remaja ni...Aku baca novel ni pun sebab minat dengan Rose Harissa..hehe.

Cover novel Saranghaeyo Arumi ni memang cute habis... Tu model perempuan tu si Fatin Liyana. Memang cantiklah. Kena pula dilukis macam tu...Bestnya kalau buat novel dan dapat lukis cover macam Rose Harissa ni. Tangan dan otak seni betul Rose Harissa ni...tabik habis aku dengan dia.

Memandangkan aku tak baca lagi novel Saranghaeyo Arumi sampai habis jadi tak dapatlah aku nak cerita panjang2 apa yang terselit dalam novel Rose Harissa ni. Banyak dah blog buat review novel Saranghaeyo Arumi ni...google ajelah..hehe.


No comments: