Sunday, March 20, 2011

i love my blog

aku baru habis baca entry di beberapa blog yang aku lawat tadi. menarik, semuanya best. tak jemu baca setiap entry mereka. tak macam blog aku ni...blog ss lepas tu entry macam taik ayam je...hahaha...bila agaknya aku menghasilkan tulisan2 yang menghiburkan macam isi blog2 mereka tu?!!!

blog yang menarik boleh dinilai dari cara tulisan dan cerita yang disampaikan. cerita2 kelakar pun mampu menarik orang ramai membaca entry yang dipublishkan. sayangnya blog aku tak macam tu. blog aku....? aku sendiri pun tak tahu nak tafsirkan apa bentuk dan jenis blog aku ni. tapi yang pasti blog aku ni memang jenis ss.


sejak kembali ke dunia blog, aku rajin nak update tapi yang aku update tu, entah apa2 je. aku sorang je yang seronok tengok entry aku. hahaha, tu lah semakin lama semakin bertambah ke ss blog aku ni. dalam kata lain, aku tulis sendiri...aku juga yang baca sendiri!

tapi tak mengapa, sebab aku kena ingat tujuan aku berblog awal2 dulu....aku cuma mencari tempat untuk meluah apa yang aku tak dapat luahkan di alam realiti. disamping tu blog ni tempat aku simpan macam2 info yang aku jumpa masa mengoogle.

bukan tak boleh simpan dalam folder di lappy tapi kalau simpan dalam blog, boleh letak gambar2 hiasan disetiap info2 tu. lagi satu blog aku ni sengaja aku isi tentang perkara2 lama yang pernah berlaku pada aku sebelum2 ini. termasuklah yang berkaitan hiburan. moga2 satu hari nanti boleh jadi rujukan bila aku mengalami kenyanyukan yang melampau!

ops, bukan minta2....tapi kita tak tahu apa akan terjadi esok. tapi harap2 tu ingatan sentiasa segar dan memori tak berkurang biarpun usia meningkat tua dikemudian hari...insyaAllah.

sumber : google

apa2 pun aku harus bangga dengan blog sendiri! kalau bukan aku yang bangga, siapa lagi kan? hahaha...harus bangga dengan kemampuan yang kita ada biarpun kemampuan kita tak sehebat kemampuan orang lain. bersyukur sentiasa....akhir kalam, i love my blog...


No comments: