Sunday, January 1, 2012

gemersik kalbu-slot akasia


sumber : google

gemersik kalbu-slot akasia

mesti dah ramai tahu gemersik kalbu-slot akasia ni akan muncul di tv3 bermula esok. aku memang tak sabar2 nak tengok cerita ni sebab ianya adaptasi dari novel karya anis ayuni. aku memang peminat anis ayuni dan memang rasa seronok sangat bila tahu novel ini didramakan.

novel gemersik kalbu ni rasanya no.2 best lepas novel bayangan rindu (juga anis ayuni). kepada yang belum baca novel ini, nak tahu sinopsis lengkapnya...sila baca kat sini ok.

gemersik kalbu-slot akasia ni, aku mula rasa macam tak best juga sebab tak berapa nak minat dengan ayu raudha. tapi bila tengok promo...hmmm, macam ok juga dia jadi raihana. jadilah tak sabar nak tengok esok. lebih2 lagi bila tengok aqasha yang pegang watak sufian. memang sangat padan dan sesuai dengan perwatakan sufian yang sosial dan macam pendiam2 tu tapi gatal hahahaha.

apa2 pun, aku harap sangat gemersik kalbu-slot akasia ni best macam novel tu juga. rasa2 juga lepas ni mesti ramai yang tercari2 novel lama anis ayuni ini. mesti kena ulang cetak lagi. bertuah sangat novelis sekarang ni, boleh jadi kaya. lepas ni, aku pun mau tulis novel la juga...hahaha

No comments: