Sunday, April 14, 2013

pantai di sipitang

ini kali pertama aku pergi satu pantai yang takde signboard. jadinya aku tak tahu apa nama pantai ni. memandangkan pantai ni dekat pekan sipitang jadi mungkin namanya pantai sipitang juga. masa ni kitaorang nak makan satey di pekan sipitang tapi singgah kejap tengok pantai yang dekat dengan dengan kompleks sukan ni. pantai ni cantik tapi terbiar...kawasan pun semak. 

sayang betul kawasan cantik macam ni tak dijaga dengan baik. kalaulah dekat rumah aku ada pantai cantik macam ni, kan best. aku pasti akan jaga kawasan ni...bagi bersih dan cantik. segala macam sampah yang ada aku akan kutip...ala2 macam apek dalam cerita aspalella tu. walau tak digaji tapi dia sendiri yang sukarela jaga kebersihan pulau tu. 

masa aku di pantai ni dah petang pun...ada kilat lagi, macam nak hujan. tak dapat nak menghayati lama2 suasana damai di pantai tu. sempat juga ambil gambar sekitar tu buat kenangan. 

pantai di sipitang

pantai di sipitang

pantai tak bernama di sipitang

cantikkan pemandangannya...


senja nan merah

pantai di sipitang

sempat menulis lagi di pasir pantai tu


No comments: