Tuesday, January 27, 2015

Yehhh! Akhirnya Dapat Peluk BIMBO Dan GET

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم / Bismillahirrahmanirrahim‎. 


Edit : Yg nak baca sinopsis  penuh Bimbo klik kat SINI

Assalamualaikum? Holla, blog!

Akhirnya...saya dapat juga lengkapkan koleksi novel RIN AHMAD. Happy sangat-sangat hari ni. Lepas beli ARLUNA dan USD kat KK hari tu, dua lagi novel Rin Ahmad yang saya beli online minggu lepas sampai. Dua novel ni baru aje saya dapat pagi tadi, alhamdulillah selamat sampai order saya dengan KN.

Saya beli online sebab kat Sandakan ni susah nak cari novel. Kedai buku kat sini kecil2 aje. Banyak novel yang saya nak beli tapi tak ada. Sebab itulah saya lebih suka beli online.

Hari tu pergi GIANT, ada pula nampak satu gerai kat luar jual barangan alat solek dan tudung. Lepas tu ada selit jual novel tapi ciput aje novelnya, tak banyak pilihan. Kebanyakan novel dia jual tu yang pernah dan memang dah diadaptasi jadi drama. Termasuk novel yang lama-lama. Sedih saya tengok. Nak aje saya sarankan tuan gerai tu order novel ni, order novel tu dan bagitahu novelis2 fames dan novel meletop yang lain tapi tak dibuat drama. Maksud saya novel bestseller. Tapi takut pula tuan gerai tu fikir saya ni penyibuk! Entah2 kalau saya cakap, mesti dalam hati dia...'banyak cakap makcik ni, dah la tak beli novel aku jual...blahlah makcik!'

Hehe...memang saya nak blah dah pun. Lepas ni nak siapkan semua kerja yang memang patut saya siapkan hari ni. Lepas tu nak baca novel Bimbo. Eh, bukan baca Gadis Edisi Terhad dulu sebab tu yang keluar dulu sebelum Bimbo. Ok, bye...


No comments: