Tuesday, May 12, 2015

Novel Baru Beli

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم / Bismillahirrahmanirrahim‎.


Assalamulaikum? Hallo, blog!

Ini koleksi terbaru saya. Novel lama terbitan IKP. Hari tu pergi KK, saya memang dah senaraikan beberapa novel yang saya nak jumpa. Sayangnya semua novel yang saya nak beli, tak ada stok disemua kedai buku yang saya pergi. Tapi balik sandakan, jumpa pula buku2 ini di kedai alat tulis yang juga menjual sedikit novel. Saya pun belilah. 

Tapi kedua2 novel ini saya belum sempat baca lagi. Saya mula tertarik nak baca novel Wawa Taufik lepas baca review novel J.A.D (novel barunya). Terus nak baca semua novel dia. Hani Fazuha pula, saya rasa tertarik lepas baca sinopsis novel Selimut Malam tu. Inilah berusaha mencari novel2 lama mereka berdua. Kalau tak jumpa, kena beli online la nampaknya. Harap2 ada stok lagi. K. bye.

No comments: