Thursday, May 14, 2015

El Gamma Penumbra pemenang Asia's Got Talent musim pertama

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم / Bismillahirrahmanirrahim‎.

 El Gamma Penumbra pemenang Asia's Got Talent musim pertama

Siapa tengok Asia's Got Talent di axn tu? aku memang tak pernah ketinggalan tengok tiap minggu. peserta favourite aku New System Junior. Suka tengok dorang menari macam2 rentak dan irama dalam satu persembahan. Triqstar pun aku minat juga. Tapi dari awal dah yakin memang El Gamma Penumbra yang menang sebab persembahan dorang penuh mesej dan cukup menarik. Kagum sangat dengan bakat dorang buat tarian dan bayang2 itu.

No comments: