Monday, January 7, 2013

Yuna - Terukir Di Bintang (Unofficial MTV With Lyrics)


sumber : yutube

semalam aku tengok juara lagu 27, lagu yuna yang menang. aku memang tak sangka pula sbb yuna tak bertanding semalam. aizat yg bawa lagu ni tp ok la sbb aizat bawa style lelaki paris yg kasanova gitu hahaha. aku suka lagu ni sejak mula dengar dulu. memang yuna seorang yang sangat2 banyak tuah. 

semalam juara lagu tu ok jugalah...aku suka semua keputusan. hafiz pun memang terbaik juga...mantap. sama macam black juga...sedap jak  lagu mereka bawa dan nampak kemas tak serabut. stacy pula ok juga cuma suara macam tak berapa jelas, muzik mcm kuat. tak sedap aku dengar. aku hangin betul tengok mojo...entah apa2 jak, rock la konon2nya tp mcm orang melalak tak tahu punca! adoiii sakit telinga dgr! klu mau jerit ala2 rock pi belajar dengan otai2 rock dulu..!

tersebut rock...semalam kan ada amy search, ingat lagunya dengan hazama tu bolehlah juga menang. tapi tiada hal2 pun. tapi memang bestlah persembahan dorg...bertenaga cuma tu la muzik telampau kuat, sesekali suara penyanyi tenggelam. masa tunggu keputusan juri ada pula otai2 rock buat persembahan. caya aku papa ramli sarip dengan rahmat mega...masih mantap, lagi2 rahmat mega...wah! suara tetap rock..walaupun usia sdh meningkat. cayalah...kalau ada rock2 ni mesti semua org mcm layan habis...apa pun otai2 rock semalam memang terangkat habislah. lain kali panggil semua rockers kasi himpun satu pentas baru la meletup habis!

No comments: