Tuesday, July 21, 2009

aku dan nama blog






the facts of life? tu lah nama blog aku ni. kenapa the facts of life? kenapa tidak diary oh diary? hehehe...sebabnya diary oh diary dah banyak orang guna tajuk tu. tapi sebenarnya aku pun bukannya nak guna tajuk 'diary oh diary' pun...propa je tadi tu.

aku suka nama yang lain sikit la...nama yang mengingatkan aku sesuatu yang manis2 gitu. jadi aku pilihlah the facts of life, memandangkan ada blog ini juga bakal merakamkan liku2 kehidupan sehari2...so, aku rasa sangat sesuailah tu.

the facts of life pun salah satu sitcom popular waktu dulu. search kat google or yutube...mesti banyak jumpa tentang sitcom ni.

bz the witch? hahaha, aku saje je guna nama tu...tapi aku mana ada magic or sihir2 pun...hihihi. aku tak guna nama sebenar atas keselamatan. bukan apa sejak akhir2 ni jenayah cyber makin menjadi2. lagi pun aku menulis cuma suka2 jak, sekadar mengabadikan aktiviti seharian atau apa saja yg mahu aku catatkan di diary maya ini.

tapi mungkin nama aku akan berubah dr masa ke semasa...mgkin aku akan guna nama kesukaan ku 'insan biasa' atau 'bzthw'....apa2 jaklah. lagipun aku tak menetapkan nama tu satu kepentingan.


No comments: