Wednesday, March 6, 2013

fear factor selebriti malaysia

aku suka tengok rancangan ni sejak episod pertama lagi. mula2 dulu aku suka team nik micheal/ezlyn dan arthu/azri. kalau ikutkan, aku minat gambit tapi entah menyampah pula tengok gelagat gambit yang ek tu. pula tu dua kali selamat dari penyingkiran. sakit jiwa juga tengok rancangan ni...

minggu ni, tak sabar nak tengok...entah team siap pula yang tersingkir? harapnya bukan team faris/akim or dazrin/hairul. aku suka mereka ni...lagi2 faris yang selalu buat lawak pendek. aaron aziz pun macam selalu kenakan faris yang 'pindik2 tagap' tu..hihi. aku tengok iklan untuk minggu ni, macam cabaran kali ni nampak susah pula...dah lah kena hayun atas drum di udara. lepas tu buat cabaran dengan scorpion lagi...mataiii...

fear factor selebriti malaysia
~episod minggu ni~

fear factor selebriti malaysia
~episod minggu ni~

 ~team dazrin/hairul~

~ team dazrin/hairul~

~team faris/akim~

No comments: