Wednesday, March 6, 2013

olly dan azlan iskandar

mula tengok iklan drama jodoh ni, aku tak fikir pun nak tengok. tapi lepas 'tertengok' episod 2 dulu, terus 'terminat' pula. mulalah rasa tak sabar nak tengok episod2nya yang akan datang. kelakar betul watak olly dan en.azlan tu. sempoi je cara mereka cakap...lepas tu mimik muka pun lawak habis. aku suka pelakon yang macam scha dan dazrin kamarudin ni, tak control lawa or hensem...belasah je buat mimik muka yang macam2. tapi dah muka dorang ni pun memang jenis yang comel...so, buat mimik muka buruk pun tetap comel orang tengok...hihi

aku suka episod 5 yang baru2 ni, olly hilang fokus masa masak tu. lepas tu kena marah oleh en.azlan lagi sebab dapur dia terbakar. sedih je masa tu muka olly, siap lagu latar pun sedih... tapi kelakarnya bila masa tunjuk hasil masakan tu. bulat mata en.azlan tengok ukiran pisang di pinggan olly tu...hahaha. tapi paling best masa en.azlan dating dengan katya dan el, dia tak habis2 cakap tentang olly pula. sweet sangat...

lagi satu aku suka episod ni sebab lagu2nya sesuai dengan situasi yang olly hadapi masa tu. tapi paling aku suka lagu yang last tu, sedap je suara yang nyanyi tu. sebijik macam suara en.azlan. lepas tengok twitter dazrin kamarudin dan fb jodoh, eh..betullah lagu tu dazrin kamarudin yang nyanyi pun. patut sedap...hihi. lagu tu tajuknya 'kota antara' ciptaan audi mok...







~gambar sumber:  fb astro gempak ~

No comments: