Wednesday, March 27, 2013

Novel Manisnya Cinta akan difilemkan

Assalamulaikum? Holla, blog!

Saya baru baca lama Harian Metro tadi. Godek2 berita yg lepas2 terbacalah berita tentang Fazura. Ada cerita tentang Fazura yang bakal buat penggambaran di Turki dengan Shahziey Sam untuk filem Manisnya Cinta. Diulang filem MANISNYA CINTA. Sejak tahun lepas saya ternanti2 siapa yang bakal jadi hero filem ini sebab dari tahun lepas memang dah tahu Fazura yang dapat watak Ifti. Kat bawah ni petikan dari berita Harian Metro tu. Nak baca semua berita tu klik SINI

Selain drama Kisah Cinta, Fazura bakal terbang ke Turki April ini bagi
menjayakan filem Manisnya Cinta arahan Bernard Chauly di mana dia sekali lagi disatukan bersama Sam. 
"Saya teruja untuk berlakon di bawah arahan Bernard, saya tahu dia seorang yang bagus lagipun sejak tahun lalu lagi dia sudah menawarkan saya watak dalam filem Manisnya Cinta jadi rasanya tidak salah untuk saya mencuba," katanya.

Kalau ikutkan saya tak berapa suka pun Sam jadi Nazmi tapi sebab nak belajar 'berlapang dada' saya okkan aje. Walaupun rasa dia tak ngam berlakon cintan2 tp oklah, muka dia pun memang muka panggungkan. Maksud saya, banyak filem lakonanya yang pecah panggunglah gitu. Jadi haruslah dia terpilih sebab dia dah ada pengikut tersendiri. Biasanya filem dan drama berbeza. Tak semestinya pelakon drama yang meleTOP tu buat filem pun akan meleTOP juga. Pelakon filem dan drama ada kelas tersendiri.
Saya pun ada tengok di fb penulis novel ini, ada gambar meeting tentang filem Manisnya Cinta. Sam dan Fazura pun ada sekali dalam tu. Nak tgok gambar2 di fb penulis novel manisnya cinta, klik SINI 

Kalau siapa belum pernah baca novel manisnya cinta ni, klik SINI untuk baca sinopsis penuh novel Manisnya Cinta-Anis ayuni. Saya suka novel Manisnya Cinta. Harap2 sangat filem Manisnya Cinta pun akan best juga. Biar meleTOP macam Ombak Rindu. Agak2 filem ini ada ost tak macam Ombak Rindu? 

No comments: