Saturday, February 2, 2013

apa ada pada jenama?

kebanyakan orang ada yang pentingkan brand pada barangan yang dipakai. macam baju, beg tangan, kasut dan sebagainya. tak kurang juga untuk makanan dan kerperluan harian seperti sabun, ubat gigi dan lain2 tu. aku pun lebih kurang macam tu juga tapi kebanyakan barangan untuk keperluan seharian dan makanan. kebanyakan produk yang aku guna lebih kepada keselesaan dan mungkin sebab dah biasa guna produk tu dari kecil, jadi berterusanlah sampai sekarang. contoh macam barangan di bawah ni la...

ini bab makanan dulu la, ini sebahagiannya. kebanyakannya aku dah makan makanan ni sejak kecil lagi jadi sampai sekarang memang setia biarpun sekarang dah macam2 jenama makanan yang serupa macam ni. tapi yang lama juga tetap sedap ditekak ku.




ini pula barang2 keperluan seharian. sama dengan makanan, produk kat bawah ni pun aku dah guna sejak kanak2 sampailah sekarang. kalau guna jenama lain, badan macam tak kena...lagipun kebanyakan barangan ni memang sudah wujud sejak zaman aku membesar sekitar 80an dulu. kiranya jenaman terawal yang aku kenal la...









gambar sumber : google

No comments: